Muntar el compte Flickr com un dispositiu

Llegim a Linux Screw (en anglès) que és possible muntar el compte de flickr com un dispositiu comú de Linux. Us deixem la traducció de la notícia perquè la trobem d’allò més interessant:

Flickr és una pàgina web d’hostatjament d’imatge i vídeo, una suite de serveis web i una plataforma de comunitat online extremadament popular. Va ser un dels webs més primerencs en aplicacions 2.0. A més de ser un lloc web popular perquè els usuaris puguin compartir fotografies personals, el servei és àmpliament utilitzat pels blocaires com a repositori de fotos. Hostatja més de dos bilions d’imatges.

 

Ara és possible muntar el vostre compte Flickr en un PC amb Linux com un sistema de fitxers virtual, permetent navegar a través de les vostres fotos com si fossin en un dispositiu localment connectat. Ara pot fer-se fàcilment amb Flickrfs:

 

Una vegada muntat, recupera informació sobre les vostres fotos hostatjades en el vostre compte flickr, i les mostra com fitxers. Ara es pot fàcilment copiar fotos des de la vostra màquina local a aquesta unitat muntada, i automàticament les carrega al vostre compte flickr. De forma semblant, podeu copiar els arxius de la vostra unitat muntada a la vostra màquina local, i descarregarà les vostres imatges de flickr.

 

Tots els fitxers en la unitat muntada tenen un metaarxiu lligat a ells, el qual proporciona accés al títol, descripció, etiquetes, i informació de llicència. Modificant qualsevol d’aquests camps i desant el metaarxiu, els actualitzarà en el servidor també.

 

Si feu servir Ubuntu teniu disponible al lloc de l’autor aquesta guia d’instal·lació detallada pas a pas per a usuaris d’Ubuntu. Naturalment permet utilitzar-lo sota altres distribucions de Linux.

 

Arxivat a General
2 comments on “Muntar el compte Flickr com un dispositiu
  1. albir escrigué:

    Ondia!!! aixo es genial…

    jo hi tinc moltissimes fotos al flickr i aixo em podria anar molt i molt be…

    De fet fa poc vaig renovar per un any més pero amb el que es comentava de la compra no em feia gaire gràcia i em vaig plantejar de treureho tot i donar-de baixa tots els serveis de yahoo. amb una eina com aquesta em seria molt i molt fàcil…

    es clar que qui més em donarà un servei com aquest…. f(^ ^)

    quan pugui ho provo.

  2. siscogarcia escrigué:

    De fet jo hi he pensat després d’haver penjat aquests dies les fotos de l’HolaHardy; però encara no l’he provat tampoc.

Deixa un comentari

Arxiu
Mai 2008
M T W T F S S
« abr   jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
