El meu DLP 2009… i alguna cosa més

L’endemà del DLP 2009 de Barcelona he decidit explicar què hi vaig fer. Vaig decidir que era una gran oportunitat d’aprendre, com va comentar el Miquel, de manera que vaig començar la jornada amb:

10:00 el taller de Mozilla ofert per l’Edurard Gamonal, l’Alina Mierlus i el Toni Hermoso

12:00 el manteniment d’una distro ofert pels companys Arnau i Siegfried

13:00 vaig parar una estona i vam anar a dinar

16:00 vaig escoltar el Miquel explicant les bondats del xubuntu

15:00 l’Àlex ens va explicar què és això del Perl

18:00 l’Ismael Fanlo ens va ajudar a treure la llum amb l’OpenOffice.org

Entre mig de tot això, i com a activitat principal, vaig estar fent vida social amb els amics/gues ubuntaires, a la vegada que anava tancant alguns aspectes de cara a la festa de llançament de la propera versió d’ubuntu (9.10 – karmic koala) que serà el proper 7 de novembre a Lleida.

Ara pensava penjar algunes fotos, però vist el que han fet alguns dels nostres gurús al portal ubuntu.cat he canviat d’opinió i he decidit anar a veure què deien els habitants d’aquest planeta.

M’he trobat amb la notícia del nom que tindrà la futura LTS (de suport a llarg termini, per les seues sigles en anglès) de l’abril, la 10:04, gràcies a l’apunt del Carles. Serà linx lúcid, un bon nom per un linx… i també per l’ubuntu😉

Caldrà pensar amb temps quina muntem! Espero que sigui una gran festassa en honor al fet que serà una LTS… què tal si només n’hi fem una a tot l’àmbit de parla catalana però que sigui recordada fins la següent LTS?

Arxivat a General
2 comments on “El meu DLP 2009… i alguna cosa més
  1. kukat escrigué:

    No estaria mal una gran festa per a la LTS!😄
    Salut!

  2. SiscoGarcia escrigué:

    Perdó kukat, no havia vist el comentari fins avui… oops!

    Pel que fa al teu comentari, t’he de dir que hi estem pensant. De fet voldríem que fos una festa que pugués aplegar gent de tots els territoris de parla catalana, de manera que no puguessis tenir excusa per no venir😛

    Anirem informant.

    Salut!

Deixa un comentari

Arxiu
Setembre 2009
M T W T F S S
« jul   oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
