Preparant la Ubuntu Primavera Jam 2010

D’entrada m’he permès inventar aquest nom per la JamSession d’aquest dissabte 27 de març. Ja us demano disculpes d’avançat, però m’ha semblat divertit fer-ho així😉

Encara no sé ben bé què faré, però per si de cas m’he baixat les imatges de 32 bits (.iso.torrent) de la beta-1 de totes les variants d’ubuntu (kubuntu, kubuntu-netbook, lubuntu, mythbuntu, ubuntu, ubuntu-netbook-remix, server, xubuntu; i espero tenir també l’edubuntu i la ubuntustudio). M’he de decidir entre actualitzar-me la ubuntu-netbook-remix que tinc instal·lada, “petar” una lubuntu-lucid que també tinc instal·lada, o bé traduir alguna cosa de la mà del David… o alguna altra de les activitats programades. En qualsevol cas segur que m’ho passo d’allò més bé😀

Ja veieu que hi ha molt on triar… i més coses que em deixo. No teniu excuses per quedar-vos a casa, com veieu no cal tenir coneixements informàtics per participar-hi, només cal tenir ganes de passar-s’ho bé i col·laborar.

EDICIÓ: Finalment, la meua JamSession ha consistit a traduir uns quants paquets (ara cal que algú els revisi i siguin acceptats) al matí i he actualitzat la UbuntuNetbookRemix 9.10 a la Ubuntu Netbook Edition 10.04 a la tarda. He estat dues hores aproximadament però ha funcionat de meravella😉

Tagged with:
Arxivat a General, LoCo
2 comments on “Preparant la Ubuntu Primavera Jam 2010
  1. Giorgio Grappa escrigué:

    No hi podré anar: toca visita familiar!
    Si proves la Lubuntu, la ja em diràs que et sembla: acabe d’instal·lar-lar sobre un disc extern i m’agrada el que he vist, està molt en la meua línia.
    Passeu-ho molt bé el dissabte!

  2. SiscoGarcia escrigué:

    Ja estic provant-la, de fet la tinc instal·lada des que era alpha-2 i m’està agradant bastant, tot i que hi ha detalls que encara s’han de polir. El que m’ha sorprès és la velocitat d’arrencada: millor que l’ubuntu 9.10.

    Amb la beta-1 ja hi ha la nova imatge d’ubuntu i la trobo força agradable.

    Em sap greu que no vinguis dissabte, però ja tindrem oportunitat de trobar-nos a València.

    Dóna records!

Deixa un comentari

Arxiu
Març 2010
M T W T F S S
« Feb   abr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
