Rentat de cara

Després de més de quatre anys fent anar tot sol aquest bloc, i sense haver aconseguit el propòsit inicial (potser massa ambiciós) de ser un punt de trobada per tots (i totes) els (i les) ubuntaires de Ponent, m’he decidit a tocar de peus a terra, canviar l’aspecte i sobretot el nom… per tal d’adaptar-lo a la crua realitat: només representa el meu parer en aspectes bitaires.

A veure si també serveix aquesta entrada de nou punt de partida per tornar a escriure de tant en tant i evitar que passin gairebé cinc mesos sense escriure ni una ratlla… el meu microbloc sembla que està matant aquest bloc!

Arxivat a General
One comment on “Rentat de cara
  1. […] fi, fa quatre dies vaig fer un rentat de cara a aquest bloc que ha durat ben poc, ja que a partir d’ara em trobareu parlant d’açò i […]

Deixa un comentari

Arxiu
Març 2012
M T W T F S S
« oct   abr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
