Resum del 2013

Avui m’ha arribat un correu de WordPress on m’informava de com havia estat el meu any 2013 a nivell blocaire, i han preparat el següent resum:

Ací hi ha el resum complet.

El que em sembla més evident, com ja fa temps que vaig comentant és que cada vegada escric menys i, entre altres raons, els microblocs s’han menjat als blocs (al menys pel que a mi respecta). M’havia proposat de fer un apunt mensual i no ho estic complint, ni aquests dies que estic de vacances ho estic fent: ara mateix tenia pendent de fer un apunt amb les excursions que ens havia preparat el meu germà per les vacances i no ho he fet; només he penjat els tracks de les excursions… per cert, molt recomanables, ara explique:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

El meu germà ens va fer dues propostes, la primera pujar des de la Vall d’Uixó a la penya Migdia pel Mur, passant per Sumet i després baixant pel darrere de Penyalba fins a la font de l’Anogueret… una volta bastant completa que vam fer el 24 de desembre amb Àlex i Pau (teniu el track ací); i l’altra proposta era de pujar al pic Espadà (1099 m), el que jo pensava que era el més alt de la Serra d’Espadà però com bé m’ha fet observar veton en un comentari al track no ho és; això sí, l’excursió va ser molt bonica i és molt recomanable… si voleu aprofitar el track vigileu en baixar del Gurugú perquè hi ha un punt amb una bifurcació no senyalitzada i el camí va a l’esquerra (ja veureu que a la dreta baixa molt pendent… reculeu abans no us encigaleu!).

Res més, això és tot pel 2013, que tingueu un bon any 2014!

:-*

Arxivat a Excursions, General, societat 2.0

Deixa un comentari

Arxiu
Desembre 2013
M T W T F S S
« oct   Gen »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
